Support portaal facilitator
Text
Beste klant,
Via ons supportportaal kan u supporttickets indienen en verbeteringen suggereren aan onze applicatie. Het voordeel van dit supportsysteem is dat u altijd de status van uw eigen tickets en die van uw organisatie kan bekijken en opvolgen. Uw tickets en aanvragen komen gestructureerd binnen bij het Facilitatorteam met als gevolg dat wij uw aanvraag correcter kunnen beantwoorden en behandelen.
Ons streven is om door middel van onze academies en extra opleidingen een type power-users te creëren bij onze klanten, zodat deze de eerste vragen komende vanuit hun organisatie kunnen opvangen en nieuwe medewerkers opleiden. Idealiter zijn het enkel de power users van een organisatie die supporttickets indienen en opvolgen.
We beseffen dat dit in praktijk niet altijd haalbaar is maar rekenen op jullie medewerking om mee te streven naar deze manier van werken.
Gelieve te noteren dat via dit vernieuwde systeem enkel tickets ingediend door een medewerker binnen de organisatie zullen behandeld worden. Profielen en tickets ingediend door eindgebruikers zullen niet behandeld worden. Deze verwijzen we door naar de respectievelijke organisatie/gemeente.
Ons Facilitator support portaal vindt hier www.e2e.be/support of via onderstaande knop.
Text
U dient zich eerst te registreren op het portaal, u krijgt hiervan een mail om uw account te bevestigen (check ook zeker uw spamfolder).
Wij streven er naar om support binnen de organisatie/gemeente te laten beheren door de powerusers.
Meer informatie over de werking van ons support systeem vindt u hier. Indien u nog vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren op 09/267 64 70.
Met vriendelijke groeten,
Het Facilitator-team